ATP akan berehat buat seketika lagi, atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Harap maklum.
alalala.. MM geringkah?
masuk ISA
Haha.LOL.Selamat.
MM cari angin sepoi sepoi bahsa kot.
mencari kedamaian, bahan-bahan, sumber baru barangkali..tak pun prepare utk kahwin..cuti sekolah dah dekat..:P peace bro..
Sebab sama dengan SDN ke?
Dude, whatever it is you're doin/happening. I hope things are allright. Dun stop blogging tho!Ciao~
ke melayu=malas
I'm usually not the kind of guy who'd react to comments left on other people's blog. But this time, I make an exception.Anonymous, if that's how you think, that's how it is. Get it?
MM tengah setting motion picture soundtrack. 15hb kat bar laundry the curve. datang la ramai ramai memeriahkan suasana dan mencari ilham untuk ditulis dalam blog blog kamu.tq.
Catat Ulasan
10 orang ada pendapat sendiri:
alalala.. MM geringkah?
masuk ISA
Haha.LOL.Selamat.
MM cari angin sepoi sepoi bahsa kot.
mencari kedamaian, bahan-bahan, sumber baru barangkali..
tak pun prepare utk kahwin..cuti sekolah dah dekat..
:P
peace bro..
Sebab sama dengan SDN ke?
Dude, whatever it is you're doin/happening. I hope things are allright. Dun stop blogging tho!
Ciao~
ke melayu=malas
I'm usually not the kind of guy who'd react to comments left on other people's blog. But this time, I make an exception.
Anonymous, if that's how you think, that's how it is. Get it?
MM tengah setting motion picture soundtrack. 15hb kat bar laundry the curve. datang la ramai ramai memeriahkan suasana dan mencari ilham untuk ditulis dalam blog blog kamu.
tq.
Catat Ulasan